پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

لعنت بر پدر و مادر کسی که گفت بله

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۲ ق.ظ

توی باغ خودم بودم که گُرگرفته آمد و موبایلش را پرت کرد روی میز و برافروخته گفت: زن فهمیده، مصیبته به خدا!
خوب که توی اتاق قدم زد و به در و دیوار بد و بیراه گفت، خیز برداشت طرفم و یقه‌گیرانه گفت: هی تو! یه وقت اشتباه من رو نکنی‌ها. آدم بایست زن احمق بگیره. آره، اگه می‌خوای راحت زندگی کنی باید زن احمق بگیری.
من...
بی‌خیالِ من،
هاج و واج و خلع‌سلاح،
فقط نگاه می‌کردم!

  • مجتبی فرد

نظرات  (۱)

  • من نام ندارم!
  • میان این همه صحبت روزانه حرف هایی هم هست که برای نشنیدنه/ صدای بدیع زاده خیلی ها رو ویرون می کنه.../

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی