پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ناله‌ای می‌شکند پشت سپاهی، گاهی

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۱۶ ق.ظ
دیگه بسّه دل شکستن.
آخرش این نفرین‌ها، جوون‌مرگت می‌کنه.


  • مجتبی فرد

نظرات  (۱)

  • احمد یوسفی
  • سلام من احساس کردم شما از استاد جنتی مطالعه داشتید من ایشونو خیلی دوست دارم اما نمیدونم شاید اشتباه کردم اما نوشته هاتون خیلی شبیه بود حتی اگه خودتون هم ندونیت عینا چنتا از مصرع های ایشون اورده بودیت مثل تو دروغاتم قشنگه امیدوارم بهم سر بزنید و جوابمو بدیت خسته نباشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی