پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بلاواسطه

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ
- من در مورد تو، یک جور دیگر فکر می‌کردم.
- اشتباه فکر می‌کردی عزیزم! وظیفه ندارم طوری که من را به تو معرفی کرده‌اند، باشم.
  • مجتبی فرد

نظرات  (۲)

سلام وبه قشنگی داری خیلی حال کردم. خوشحال می شم به منم سر بزنی
ضمنا اگه دوست داری لینکت کنم ،لینکم کن وبعدش خبربده لینکت کنم. منوبانام «نت ســــــر» لینک کن
یاهروقت که آپ کردی وبتو ،خبربده بیام ببینم.

n-sara
سلام گلم. وبت ومطالبات خیلی ناز شده. آپ کردم و چشم انتظارم تا تو وبم ببینمت. پس زود بیا تا دیر
نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی