پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

افسرده‌دل، افسرده کند انجمنی را

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ

. تولدت مبارک
.. تولدت مبارک
... تولدت مبارک
- ممنون. راضى به زحمت‌تون نبودم. کیک و شمع و شیرینى و کادو.
حالا از کجا فهمیدید امروز تولد منه؟
- تو شناسنامه‌ات نگاه کردیم.
- اى کاش از خودم مى‌پرسیدید.
- چرا؟
- چون اون وقت به‌تون مى‌گفتم که 31 شهریور، تولد شناسنامه‌ایمه. روز تولد واقعیم 24 مهره.
.
..
...
- و اگه بیشتر مى‌پرسیدید مى‌گفتم که از جشن تولد بیزارم. حداقل در مورد خودم. که یعنی چی حالا؟ سقف آسمون ترک خورده و من افتادم پایین که نزول اجلالم رو جشن بگیرم. این مراسم فقط به درد دل‌خوش‌کنک بچه‌ها مى‌خوره.

  • مجتبی فرد

نظرات  (۲)

سلام وبلاگ زیبایی داری موفق باشی
سلام.خوبی؟قشنگ مینویسی خیلی روان.اگر دوست داشتی به وبلاگم سر بزن.خاطرات روزانه است.اگر دوست داشتی بگو رمزمو برات بذارم.اگر اومدی تو وبلاگم حتما ادرس وبلاگتو برام بذار.منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی