پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

پریشانان، پری را می‌پرستند

با ماه‌رخی اگر نشستی، خوش باش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

م َ ن

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۹:۱۴ ق.ظ
خودم رو خیلى قبول دارم، ولى اگر همه آدم‎هاى دنیا شبیه «من»‎ بودند، خداییش چه دنیاى کسالت‎بارى مى‎شد؟
  • مجتبی فرد

نظرات  (۷)

بابا تواضع...
شوخی کردم دوست خوبم
دنیا کلا کسالت بار هست چه با ما چه بی ما...
از زندگی از این همه تکرار خسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام...
در این زمانه بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
نندازیم بیرون همینجا می مونما
خوب چیکار کنم خوب؟
باشه. فعلا میرم. ولی بازم میاما
شاد باشی دوست خوبم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی